واکنش ژاوی به متهم شدن بارسلونا به پرداخت رشوه

واکنش ژاوی به خبرهایی در مورد باشگاه بارسلونا در نشست خبری بازی مقابل سویا نشاند داده شد.باشگاه بارسلونا روز پنجشنبه محکوم به پرداخت رشوه از سوی دادستانی عمومی اسپانیا شده است.بارسلونا طی ۱۸ سال مبلعی بین ۷ تا ۸ میلیون یورو به نگریرا نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران اسپانیا پرداخت کرده است.

واکنش ژاوی به متهم شدن بارسلونا به پرداخت رشوه2

واکنش ژاوی به محکومیت بارسلونا به پرداخت رشوه به نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران اسپانیا

سرمربی بارسا در این مورد گفت: «نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم. نظر من را در این مورد می‌دانید. هفته آینده قطعا خبرهای دیگری خواهید شنید و دو هفته بعد باز هم خبرهایی دیگر و یک ماه بعد هم باز چیزهای متفاوتی منتشر می‌شود. نظر من را از قبل می‌دانید. به آرشیو روزنامه‌ها مراجعه کنید. از اینکار خوشتان می‌آید، اینطور نیست؟ برای من هیچ وقت و هرگز چنین حسی وجود نداشته که داوران چیزی را به نفع ما گرفته اند.»

واکنش ژاوی به متهم شدن بارسلونا به پرداخت رشوه

پاسخ ژاوی به سوالی که از او شده بود که پرداخت مبلغ زیادی پول از سوی باشگاه بارسلونا به انریکز نگریرا طی چندین سال، از نظر اخلاقی کار درستی بوده است یا نه جالب بود.ژاوی که از این سوال ناراحت شد اینطور پاسخ داد: «من به این مدل چیزها فکر نمی‌کنم. زیاد وقت ندارم که به این چیزها فکر کنم و باید به اتفاقاتی که برای تیم می‌افتد فکر کنم، به اینکه مقابل مایورکا چه مشکلاتی داشتیییم، استراتژی تیم، بازی مقابل سویا و … من به این چیزها فکر می‌کنم.»

, ,
فهرست