پاری سن ژرمن با غیبت مسی و نیمار، به دنبال پیروزی مقابل دورتموند

پاری سن ژرمن
انریکه: پاری سن ژرمن هنوز به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان امیدوار است

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، اعتراف کرد که شروع فصل تیمش به اندازه کافی خوب نبوده است.پاری سن ژرمن تنها دو تا از پنج بازی اول خود در لیگ را برده است و روز جمعه در اولین شکست خود با نتیجه ۳-۲ در خانه توسط نیس مغلوب شد.

انریکه که در تابستان هدایت این تیم را بر عهده گرفت، اذعان می کند که هنوز به تیم جدیدش عادت می کند، بنابراین دلیلی برای نگرانی در مورد تحولات تاکنون ندارد.

او گفت: “درست است که شروع خوبی نبوده است، اما زمانی که مربیگری یک باشگاه را شروع می کنم، اطلاعات زیادی را در مورد تیم به دست می آورم و باید به شرایط زیادی توجه کنم.” انریکه همچنین گفت که پاری سن ژرمن همچنان به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا امیدوار است، اما این بار بدون چند بازیکن سرشناس به میدان خواهد رفت.

او گفت: “هر نتیجه ای ممکن است و از نظر تئوری، هر تیمی می تواند برنده شود. شما می توانید خوب بازی کنید و ببازید. شما ممکن است بد بازی کنید و برنده شوید. ما به عنوان یک باشگاه در هر رقابتی که در آن شرکت می کنیم متقاعد و باانگیزه هستیم.” پاری سن ژرمن روز سه شنبه میزبان بوروسیا دورتموند در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

فهرست