پنجره نقل و انتقالات عربستان تا ۷ سپتامبر بسته می‌شود

 نقل و انتقالات
عربستان سعودی فرصت بیشتری برای جذب بازیکنان اروپایی دارد

فدراسیون فوتبال عربستان سعودی تأیید کرد که باشگاه‌های این کشور در خاورمیانه تا ۷ سپتامبر فرصت دارند تا نقل و انتقالات خود را نهایی کنند.

با توجه به اینکه تقویم نقل و انتقالات فیفا اعلام می‌کند که پنجره نقل و انتقالات عربستان در پایان ماه بسته می‌شود، سردرگمی واقعی در مورد اینکه تا چه زمانی ثروتمندترین قدرت مالی جدید فوتبال می‌تواند همچنان استعدادها را از اروپا جذب کند، وجود داشته است.

 نقل و انتقالات

با این حال، بیانیه مشترکی از فدراسیون و لیگ حرفه‌ای عربستان اکنون تأیید کرده است که پنجره نقل  و  انتقالات این هفته بسته خواهد شد. “همانطور که در روز جمعه ۳۰ ژوئن به باشگاه‌های عربستان سعودی اطلاع داده شد، ثبت نام تابستانی برای نقل  و  انتقا لات بازیکن برای لیگ Roshn Saudi (لیگ حرفه ای عربستان) در روز پنجشنبه ۷ سپتامبر بسته می‌شود.”

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بارها و بارها در مورد نارضایتی خود از بسته شدن دیر هنگام پنجره نقل و انتقالات در عربستان صحبت کرده است، به ویژه به دلیل تهدید مداوم از دست دادن مهاجم ستاره محمد صلاح. کلوپ از فیفا خواسته است که پنجره های نقل و انتقا لات را همگام سازی کند و اصرار دارد که لیورپول و سایر باشگاه های اروپایی اکنون در معرض خطر از دست دادن استعدادهای برتر خود به عربستان هستند، حتی بدون اینکه بتوانند جایگزینی را جذب کنند.

 

فهرست