پیشنهاد طارمی به بارسا داده شد

پیشنهاد طارمی برای به خدمت گرفتن توسط باشگاه بارسلونا منتشر شد.روزنامه موندو دپورتیوو در گزارشی طولانی به معرفی ۲۰ بازیکنی پرداخته که در تابستان ۲۰۲۴ قرارداد آنها با تیم هایشان به پایان می رسد و اعلام کرده است که بارسلونا می تواند روی این بازیکنان حساب باز کند تا بدون پرداخت مبلغی، آنها را به نیوکمپ بیاورد.باشگاه بارسلونا مجبور است تا برای فصل بعد قوانین سخت گیرانه فیرپلی مالی را رعایت کند. به عبارتی بایستی سراغ بازیکنانی برود که بازیکن آزاد باشند.

پیشنهاد طارمی به بارسا داده شد2

پیشنهاد طارمی برای به خدمت گرفتن توسط بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد در تابستان ۲۰۲۴ مطرح شده است.

در واقع بارسلونا بار دیگر به پرونده بازیکنان جالب توجهی که قراردادشان در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می رسد، ورود خواهد کرد.موندو دپورتیوو در ادامه اسامی ۲۰ بازیکن برتری که تابستان بعدی بازیکن آزاد می شوند را منتشر کرده که نام طارمی نیز در این لیست دیده می شود.

پیشنهاد طارمی به بارسا داده شد1

مهدی طارمی؛ یک حرفه ای در محوطه جریمه:

اگر بارسا اصولاً پستی را به خوبی تحت پوشش قرار داده باشد، آن پست شماره ۹ است. بخاطر داشتن روبرت لواندوفسکی، جذب ویکتور روکه در ژانویه و اطلاع از این موضوع که آنسو فاتی به صورت قرضی راهی برایتون شده، شاید آنها در این پست خیالشان راحت باشد.

اما در شرایط دیگر، بازار پرتغال یک بازیکن در پست ۹ رایگان با آمار و ارقام خوبی ارائه می دهد: ۳۱ گل و ۱۴ پاس گل در ۵۱ بازی فصل گذشته. او مهدی طارمی است و قراردادش در سال ۲۰۲۴ با پورتو به پایان می رسد.

, ,
فهرست