ژوآو فلیکس و کانسلو، تأثیرگذاران اصلی پیروزی ۵-۰ بارسلونا

ژوآو فلیکس
ژوآو فلیکس و کانسلو، درخشش خیره کننده در اولین بازی بارسلونا

ژوآو فلیکس و ژوآو کانسلو، دو بازیکن پرتغالی بارسلونا، در اولین بازی خود در ترکیب اصلی این تیم در برابر رئال بتیس درخشش خیره کننده‌ای داشتند و به بارسلونا کمک کردند تا با نتیجه ۵-۰ به پیروزی برسد.

ژوآو  فلیکس که در سمت چپ خط حمله بارسلونا بازی می‌کرد، گل اول تیمش را در نیمه اول به ثمر رساند و کانسلو که در پست دفاع راست بازی می‌کرد، گل پنجم بارسلونا را در ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی به ثمر رساند. روبرت لواندوفسکی، فران تورس و رافینیا نیز در این بازی برای بارسلونا گلزنی کردند.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، پس از بازی در مصاحبه با مارکا گفت: “ما در مورد دو فوتبالیستی صحبت می‌کنیم که از نظر کیفیت فردی، شکی در مورد آنها وجود ندارد. شما آنها را هنگام تمرین تماشا می‌کنید و بزرگی آنها را می‌بینید.”

ژوآو فلیکس

وی افزود: “کانسلو از زیر نظر یک مربی (پپ گواردیولا) می‌آید که برای من بهترین است و همه چیز را به خوبی تفسیر می‌کند. ما با او صحبت کرده‌ایم و او متوجه شده است. ما یک ویدیو با ژائو فلیکس دیدیم. هر دوی آنها تنوعی را به تیم می‌دهند که باعث پیشرفت تیم می‌شود. از نظر فیزیکی، آنها قوی هستند. آنها کیفیت تیم را بالا می‌برند، که در کل بسیار خوب بوده است.”

بازی بعدی بارسلونا در روز سه‌شنبه در خانه برگزار می‌شود، اما توجهات به لیگ قهرمانان اروپا معطوف شده است، زیرا رویال آنتورپ به ورزشگاه لوئیس کمپانیس در مونتجویک خواهد آمد. کاتالان‌ها پس از چند سال فاجعه‌بار در اروپا، به دنبال صعود از مرحله گروهی برای اولین بار از فصل ۲۰۲۰/۲۱ هستند.

 

فهرست