کار سخت نساجی برای بقا در لیگ برتر

کار سخت نساجی برای بقا در لیگ برتر هر روز سخت تر می شود.نساجی مازندران در بیست‌وسومین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور نتایج خوبی نگرفته و پس از گذشت ۲۲ هفته از مسابقات، با ۱۵ امتیاز یکی از گزینه‌های جدی سقوط به لیگ دسته اول است و برای رهایی از این بحران باید از یک چالش سخت و تکراری بگذرد.

کار سخت نساجی برای بقا در لیگ برتر

کار سخت نساجی برای ادامه حضور در لیگ با توجه به بازی های باقی مانده

از آنجایی که ساکت الهامی یک بار تجربه نجات نساجی از سقوط را داشت، هواداران قائمشهری خیلی امیدوار شدند تا تیم‌شان با الهامی بتواند در این فصل هم در لیگ برتر باقی بماند، اما نساجی با ساکت الهامی هم در پنج بازی گذشته، سه شکست، یک برد و یک مساوی داشته است تا کار این تیم برای بقا سخت‌تر از گذشته شود.

کار سخت نساجی برای بقا در لیگ برتر1

با توجه به هشت بازی باقی مانده این تیم در لیگ نشان از کار سخت آنها برای ادامه حضور در لیگ دانست.

نساجی در دیدارهای آتی‌اش باید با چهار مدعی بالای جدول در داخل و خارج از خانه بازی کند و استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای حفظ شانس قهرمانی خود به راحتی از سه امتیاز بازی با نساجی نخواهند گذشت. نساجی در دو مسابقه دیگر هم با استقلال خوزستان و فولاد بازی خواهد کرد که این دو تیم نیز با توجه به شرایط‌شان در پایین جدول نیاز مبرمی به کسب پیروزی دارند و این موضوع کار را برای نساجی‌چی‌ها بیش از گذشته سخت خواهد کرد. تنها ذوب‌آهن و هوادار هستند که خطری برای سقوط آنها را تهدید نمی‌کند و از سوی دیگر شانسی هم برای کسب سهمیه ندارند.

, ,
فهرست