کدام تیم ها موفق شدند جواز حضور در یورو ۲۰۲۴ به دست آورند

کدام تیم های حاضر در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ موفق به صعود به دور نهایی این رقابت ها شده اند.بازی های جام ملت های اروپا در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد.مکان‌های برگزاری این مسابقات عبارتند از دورتموند، برلین، دوسلدورف، فرانکفورت، گلزن‌کرشن، هامبورگ، کلن، لایپزیگ، مونیخ و اشتوتگارت.

کدام تیم ها موفق شدند جواز حضور در یورو 2024 به دست آورند2

کدام تیم ها موفق به صعود دور نهایی رقابت های یورو ۲۰۲۴ در آلمان شده اند؟

علاوه بر تیم ملی فوتبال آلمان، فرانسه، پرتغال، بلژیک، اسپانیا، اسکاتلند، ترکیه، اتریش و انگلیس نیز سهمیه حضور در یورو را به دست آوردند.
اکنون به بررسی گروه های انتخابی یورو ۲۰۲۴ می پردازیم.
گروه A دو تیم اسپانیا و اسکاتلند هر کدام با ۱۵ امتیاز جواز حضور را در دور نهایی گرفته اند فقط تیم اول و دوم گروه هنوز مشخص نشده است.
گروه B: فرانسوی‌ها با ۱۸ امتایز با قدرت راهی این رقابت ها شدند و تیم های هلند و یونان برای صعود رقابت دارند.
گروه C: انگلیس نایب قهرمان اروپا، با ۱۶ امتیاز پس از برتری ۳-۱ برابر ایتالیا در صدر قرار گرفت. ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی با (۱۰ امتیاز) پشت سر اوکراین (۱۳ امتیازی) قرار دارد اما یک بازی کمتر انجام داده است. ایتالیا یک دوئل مستقیم در شهر لورکوزن برابر اوکراین دارد که بسیار مهم است.
گروه D: ترکیه با ۱۶ امتیاز صعودش قطعی شد و رقابت برای صعود تیم دوم مابین کرواسی و ولز می باشد.

کدام تیم ها موفق شدند جواز حضور در یورو 2024 به دست آورند1

گروه E: آلبانی (۱۳ امتیاز) دارد و هنوز به طور صد درصد صعود نکرده است. پس از این تیم، جمهوری چک (۱۱ امتیاز) دارد. لهستان نیز با روبرت لواندوفسکی (۱۰) امتیاز دارد و به دنبال صعود است.
گروه F: بلژیک و سوئد دیدارشان لغو شد و باید دید یوقا چه تصمیمی در مورد این بازی خواهد گرفت.س.ئد شانسی برای صعود ندارد.
گروه G: مجارستان پس از تساوی برابر لیتوانی هنوز به طور قطعی صعود نکرده است و همچنان به یک امتیاز از دو بازی بعدی نیاز دارد. صربستان (۱۳) امتیاز دارد و به احتمال بسیار زیاد به عنوان تیم دوم شانس صعود دارد.
گروه H: دانمارک (۱۹ امتیاز) و اسلوونی (۱۹ امتیاز) دارند و برای صعود رقابت سختی دارند. قزاقستان (۱۵ امتیاز) دارد و پس از برد غافلگیرکننده برابر فنلاند همچنان شانس دارد.

گروه I: رومانی (۱۶ امتیاز) در صدر است و سوئیس (۱۵ امتیاز) دارد.

کدام تیم ها موفق شدند جواز حضور در یورو 2024 به دست آورند

گروه J: پرتغال بی عیب و نقص بوده و (۲۴ امتیاز) دارد و صعودش قطعی است. اسلواکی (۱۶ امتیاز) دارد و شانس زیادی برای صعود به عنوان تیم دوم دارد.فینال دوره قبل یوررو در ورزشگاه ومبلی برگزار شد و تیم ملی ایتالیا توانست با برتری برابر انگلیس در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.باید منتظر ماند تا ببینیم کدام تیم ها به همراه تیم های صعود کننده ۲۴ تیم حاضر در این رقابت ها را تشکیل خواهند داد.

, ,
فهرست