الجزایر قید استخدام کی روش را به دلیل بیماری آلزایمر زد

الجزایر قید استخدام کی روش را به عنوان سرمربی این تیم ملی زده است.فدراسیون فوتبال الجزایر پس از اینکه تیم ملی فوتبال این کشور در مسابقات جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳ در پی شکست مقابل موریتانی بدون کسب هیچ بردی در مرحله گروهی از دور رقابت‌ها حذف شد، با توافق دوجانبه با جمال بلماضی سرمربی ۴۷ ساله خود قطع همکاری کرد. رسانه‌های الجزایری در روزهای اخیر خبر داده‌ بودند که یک مربی بومی جانشین بلماضی خواهد شد اما نام کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران نیز برای جانشینی او مطرح شده بود.

الجزایر قید استخدام کی روش را به دلیل بیماری آلزایمر زد2

الجزایر از استخدام کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور منصرف شد.

گوبا در زمان حضور این سرمربی در تیم ملی قطر خلق و خوی تند و مشکلات حافظه‌ای او باعث شده است که او از تیم ملی قطر کنار گذاشته شود.روزنامه ورزشی «کامپتیشن» الجزایر اما مدعی شده؛ فدراسیون فوتبال الجزایر پس از شنیدن چیزی که توسط برخی منابع به عنوان آغاز بیماری آلزایمر کی‌روش عنوان شده، برای ادامه مذاکرات با این مربی پرتغالی که در ماه مارس ۷۱ ساله می‌شود، دچار تردید شده‌اند.

الجزایر قید استخدام کی روش را به دلیل بیماری آلزایمر زد1

حالا از ولادیمیر پتکوویچ و خوسه پسیرو به عنوان گزینه‌های خارجی اصلی برای جانشینی بلماضی یاد شده است، این در حالی است که بحث انتخاب مربی بومی نیز مدنظر مدیران فدراسیون فوتبال این کشور است.

الجزایر قید استخدام کی روش را به دلیل بیماری آلزایمر زد

, ,
فهرست