جک گریلیش تا قبل از ۳۰ سالگی به ثروت ۱۰۰ میلیون پوندی خواهد رسید

جک گریلیش یکی از پول‌سازترین فوتبالیست‌هاست و نشریه «سان» نگاهی به منبع درآمدهای او انداخته است. هافبک منچسترسیتی اخیراً پرسودترین قرارداد اسپانسری کفش در بریتانیا را امضا کرد و با غول پوشاک ورزشی آلمانی «پوما» با مبلغ ۱۰ میلیون پوند در سال همکاری کرد. صاحبان صنعت ادعا می‌کنند که گریلیش ۲۷ ساله به‌دلیل موفقیت‌هایش در داخل و خارج از زمین و هواداران زیادی که دارد، به زودی نزدیک به ۱ میلیون پوند در هفته درآمد خواهد داشت.

جک گریلیش تا قبل از 30 سالگی به ثروت 100 میلیون پوندی خواهد رسید 1

جک گریلیش با هفتگی در حدود  ۱ میلیون پوند درآمد خواهد داشت.

او با قراردادی ۱۰۰ میلیون پوندی و دستمزد هفتگی ادر سیتی ۳۰۰ هزار پوندی باعث شده تا به گران‌ترین فوتبالیست تاریخ فوتبال بریتانیا تبدیل شد.او قراردادی ۱۰ میلیون پوندی با گوچی و قرارداد اسپانسری با بوهومن امضا کرد که ارزش آن حدود ۱ میلیون پوند تخمین زده می‌شود. نشریه سان سال گذشته فاش کرد که تلفن‌های سیتی پس از امضای قرارداد با گریلیش، پشت سر هم زنگ می‌خورد.

جک گریلیش تا قبل از 30 سالگی به ثروت 100 میلیون پوندی خواهد رسید

جوانان مانند او هدبند می‌بندند و دختران نوجوان برای اینکه لحظه‌ای او را از نزدیک ببینند وارد اتحاد می‌شوند. خبرنگار نشریه سان گفت: «جک مجوز چاپ پول است. او در طول مدت قراردادش با سیتی ۸۶ میلیون پوند دستمزد دریافت خواهد کرد، اما فعالیت‌های تجاری‌اش او را در سطح متفاوتی از اکثر فوتبالیست‌ها قرار می‌دهد.»ساشا آتوود ۲۷ ساله، نامزد جک، مدل مشهوری است و او نیز از زمان نقل مکان به منچستر چندین قرارداد اسپانسری پرسود بسته است. ساشا که با جک از دوران مدرسه در بیرمنگام دوست بود، در شبکه‌های اجتماعی طرفداران پرشماری دارد و با کمپانی التی مدل قرارداد بست.

, , , , ,
فهرست